PDA

View Full Version : Zijn er hier Nederlanders? (are there dutchmen around?)




european
12-26-2007, 02:35 AM
lijkt me wel toch? (guess so?)

Mogwai
12-30-2007, 04:07 AM
Jajaja, hier een ook een Nederlander. Ik volg dr. Paul sinds moneybomb #1 en ben het eens met al zijn punten/visies. Het is belangrijk dat iedereen gelijk is en je als persoon vrij bent!
Maar ik denk niet dat zijn platform in Nederland implementeerbaar zou zijn, ik hoop het wel want wij betalen hier als een gek aan belasting (inkomstenbelasting, onroerend goed belasting, vermogensbelasting, brandstofbelasting, etc, etc.). En we hebben hier een koningshuis :mad::mad::mad:. Toch zijn er een aantal overeenkomsten, zoals immigratie, nationale schuld en de oorlog. Iedereen zou de Amerikaanse constitution moeten lezen en dan snapt iedereen waarom Amerika 'the land of the free' is en waarom het in theorie het beste land is om in te wonen.

european
12-30-2007, 04:43 AM
Jajaja, hier een ook een Nederlander. Ik volg dr. Paul sinds moneybomb #1 en ben het eens met al zijn punten/visies. Het is belangrijk dat iedereen gelijk is en je als persoon vrij bent!
Maar ik denk niet dat zijn platform in Nederland implementeerbaar zou zijn, ik hoop het wel want wij betalen hier als een gek aan belasting (inkomstenbelasting, onroerend goed belasting, vermogensbelasting, brandstofbelasting, etc, etc.). En we hebben hier een koningshuis :mad::mad::mad:. Toch zijn er een aantal overeenkomsten, zoals immigratie, nationale schuld en de oorlog. Iedereen zou de Amerikaanse constitution moeten lezen en dan snapt iedereen waarom Amerika 'the land of the free' is en waarom het in theorie het beste land is om in te wonen.

ja, mee eens. en om eerlijk te zijn begrijp ik zelf nu pas de laatste paar maanden ook waarom amerika the land of the free is. en dat begrijp ik nu pas omdat ik nu pas de eigenlijke bedoeling van hun grondwet ken. ik was tot afgelopen zomer zelf nogal apathisch lol

Mogwai
12-30-2007, 05:02 AM
haha, wat Ron Paul toch allemaal kan doen ;) . Na het zien van meerdere documentaires (no end in sight, iraq in fragments , sicko) snapte ik niet wat er toch aan de hand is in amerika. Nou ja wat ik wel wist was dat bush en cheney de schuldige waren :p. Maar na het zien van freedom to fascism en na het zien van de lectuur van Naomi Wolf en het lezen van een aantal stukken van dr. Paul (vooral freedom under siege) vielen alle stukjes op hun plaats. Hoewel ik in Nederland woon, ben ik toch bang wat er in Amerika gebeurd en zal gebeuren. Maar alleen Ron Paul kan daar verandering in brengen :cool:.

european
12-31-2007, 07:59 AM
haha, wat Ron Paul toch allemaal kan doen ;) . Na het zien van meerdere documentaires (no end in sight, iraq in fragments , sicko) snapte ik niet wat er toch aan de hand is in amerika. Nou ja wat ik wel wist was dat bush en cheney de schuldige waren :p. Maar na het zien van freedom to fascism en na het zien van de lectuur van Naomi Wolf en het lezen van een aantal stukken van dr. Paul (vooral freedom under siege) vielen alle stukjes op hun plaats. Hoewel ik in Nederland woon, ben ik toch bang wat er in Amerika gebeurd en zal gebeuren. Maar alleen Ron Paul kan daar verandering in brengen :cool:.

nou ben ik net zo gelovig als de gemiddelde nederlander, niet echt praktiserend dus :p maar na wat jij net schreef moet ik zeggen: amen!
welkom op dit forum trouwens, hoelang kom je hier al?

michaeldk
01-03-2008, 10:46 AM
Geen Nederlander, wel Vlaming, is dat ook goed ;) ?

european
01-05-2008, 01:41 AM
Geen Nederlander, wel Vlaming, is dat ook goed ;) ?

Maar natuurlijk! :D

Ik was laatst nog in Brussel voor een weekendje weg, en op de terugweg nog even in Antwerpen gestopt en langs manneke pis geweest. Hadden ze hem een trainingspak aangetrokken! :confused: Het was wel koud, maar lijkt me sterk dat hij daar iets van voelt :rolleyes:

Daantje757
01-10-2008, 04:53 AM
Hier nog een Nederlander, lid van de "Amsterdam for Ron Paul meetup group". Ook beschikbaar op Facebook. Als je nog geen lid bent van de meetup zou het leuk zijn als je je inschrijft (ook als je niet aanwezig kunt zijn).

Goed werk allemaal!

Daantje757
01-10-2008, 04:54 AM
Voor de zekerheid nog het adres van de Meetup group: http://ronpaul.meetup.com/945/

european
01-13-2008, 03:58 AM
vandaag is een meet up? helaas ga ik dat niet redden. lijkt me wel leuk om een keer naar toe te gaan

leipo
01-16-2008, 01:31 PM
Ja, hier nog een Nederlander!

leipo
01-16-2008, 01:33 PM
Ron Paul is het antigif voor anti-amerikanisme!

Dutch_in_Hanoi
01-19-2008, 09:38 AM
En nog één. Hoewel ik al weer een paar jaar in Azië woon en werk.